Áttekintés
Egy multiplayer pályához elengedhetetlenek a spawn pontok, azaz az újjáéledési pontok. A pálya méretétől függően megfelelő számú spawn pontot kell elhelyezni. A pontok elhelyezésénél figyelj arra, hogy lehetőleg védett helyre rakja a játékost. Úgy forgasd őket, hogy ne a fal felé nézzenek. A spawn pontokat a 'jobb klikk -> mp' menüben találod.
Global intermission
Nélkülözhető, de javasolt a használata minden pályán, játéktípustól függetlenül. Global intermission nélkül nézelődő módban a 0 0 0 koordinátákra tesz a játék. Ez sokszor nem előnyös, főleg ha pálya alá esik ez a koordináta. A global intermissionnal a nézelődők spawn pontját tudod meghatározni. Egyszerre többet is letehetsz a pályádra. Ajánlott a pályád látványosabb részeire tenni.
Spawnok:
DM
Death match játékmódban minden játékos egymás ellen harcol. A játéknak akkor van vége, ha lejár az idő, vagy valaki eléri a frag limitet. A spawn pontokat lehetőleg távol helyezd el egymástól.
Spawnok:
TDM
Team death match játéktípusban két csapat, a tengelyhatalmak és a szövetségesek harcolnak egymás ellen. Amelyik csapat több pontot kap, az nyer. A spawn pontokat több, kisebb kupacba helyezd el, így biztosítva az egy helyen való újjáéledést.
Spawnok:
CTF
A Capture the Flag hasonló a Team death match játékmódhoz azzal a különbséggel, hogy mindkét csapatnak van 1-1 zászlaja. A te feladatod, hogy megvédd a sajátod és elfoglald az ellenségét. Az a csapat nyer, aki többször szerezte meg az ellenség zászlaját. Itt is több, kisebb kupacba helyezd el a spawn pontokat. Ne tegyél le ellenséges spawnt közvetlen a zászló mellé, hiszen így túl könnyű dolga lenne a csapatoknak.
Spawnok:
- 16+ ctf_spawn_allied
- 16+ ctf_spawn_axis
Entitások:
- Szövetséges zászló
- Jobb klikk -> misc -> prefab -> 'map_source/prefabs/MP/ctf_flag_allies.map'
- Tengelyhatalmi zászló
- Jobb klikk -> misc -> prefab -> 'map_source/prefabs/MP/ctf_flag_axis.map'
SD
A Search and Destroy játéktípus körökre van osztva. A pályán van két célpont. Az egyik csapatnak az egyik célpont megsemmisítése, míg a másiknak a megvédése a cél. Amelyik csapat eléri a neki kiszabott feladatot, az nyeri a kört. A spawn pontokat mindkét csapatnál egy nagyobb kupacba tedd. Figyelj arra, hogy a támadó csapat távolabb legyen a célponttól, mint a védő.
Spawnok:
- 16+ sd_spawn_attacker
- 16+ sd_spawn_defender
Entitások:
- Bombtrigger
- Jobb klikk -> misc -> prefab -> 'map_source/prefabs/MP/sd_bombtrigger.map'
- Megjegyzés: Olyan helyre tedd, ahol nem zavar a pálya szerkesztésében. Ez a játékban nem fog látszódni.
- Célpont A
- Jobb klikk -> misc -> prefab -> 'map_source/prefabs/MP/sd_bombzone_a_*.map'
- Célpont B
- Jobb klikk -> misc -> prefab -> 'map_source/prefabs/MP/sd_bombzone_b_*.map'
HQ
A Headquarters egy nagyszerű, csapatra épülő játékmód. A csapatoknak ki kell építeni a parancsnokságot, majd megvédeni azt. A másik csapatnak el kell foglalni. A parancsnokság bizonyos idő után megsemmisül, másik helyen kell kiépíteni. Amelyik csapat több pontot szerez, az nyer. A játéktípus TDM spawn pontokat használ, neked csak a .gsc fájlba kell beleírnod a parancsnokságok koordinátáit. Ajánlott legalább 5 koordinátát meghatározni.
Spawnok:
GSC fájl: A pályanév.gsc fájlodba másold bele az alábbi kódot.
if(getcvar("g_gametype") == "hq") { level.radio = []; level.radio[0] = spawn("script_model", (x, y, z)); level.radio[0].angles = (x, y, z); level.radio[1] = spawn("script_model", (x, y, z)); level.radio[1].angles = (x, y, z); level.radio[2] = spawn("script_model", (x, y, z)); level.radio[2].angles = (x, y, z); level.radio[3] = spawn("script_model", (x, y, z)); level.radio[3].angles = (x, y, z); level.radio[4] = spawn("script_model", (x, y, z)); level.radio[4].angles = (x, y, z);
}
Példa: A parancsnokság helyének mehatározása koordinátákkal:
level.radio[0] = spawn("script_model", (10, 64, -24));
A parancsnokság irányának meghatározása (forgatás):
level.radio[0].angles = (0, 90, 0);
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|