Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Játéktípusok
Áttekintés

Egy multiplayer pályához elengedhetetlenek a spawn pontok, azaz az újjáéledési pontok. A pálya méretétől függően megfelelő számú spawn pontot kell elhelyezni. A pontok elhelyezésénél figyelj arra, hogy lehetőleg védett helyre rakja a játékost. Úgy forgasd őket, hogy ne a fal felé nézzenek. A spawn pontokat a 'jobb klikk -> mp' menüben találod.



Global intermission

Nélkülözhető, de javasolt a használata minden pályán, játéktípustól függetlenül. Global intermission nélkül nézelődő módban a 0 0 0 koordinátákra tesz a játék. Ez sokszor nem előnyös, főleg ha pálya alá esik ez a koordináta. A global intermissionnal a nézelődők spawn pontját tudod meghatározni. Egyszerre többet is letehetsz a pályádra. Ajánlott a pályád látványosabb részeire tenni.

Spawnok:
  • 1+ global_intermission
DM

Death match játékmódban minden játékos egymás ellen harcol. A játéknak akkor van vége, ha lejár az idő, vagy valaki eléri a frag limitet.
A spawn pontokat lehetőleg távol helyezd el egymástól.

Spawnok:
  • 16+ dm_spawn
TDM

Team death match játéktípusban két csapat, a tengelyhatalmak és a szövetségesek harcolnak egymás ellen. Amelyik csapat több pontot kap, az nyer.
A spawn pontokat több, kisebb kupacba helyezd el, így biztosítva az egy helyen való újjáéledést.

Spawnok:
  • 16+ tdm_spawn
CTF

A Capture the Flag hasonló a Team death match játékmódhoz azzal a különbséggel, hogy mindkét csapatnak van 1-1 zászlaja. A te feladatod, hogy megvédd a sajátod és elfoglald az ellenségét. Az a csapat nyer, aki többször szerezte meg az ellenség zászlaját.
Itt is több, kisebb kupacba helyezd el a spawn pontokat. Ne tegyél le ellenséges spawnt közvetlen a zászló mellé, hiszen így túl könnyű dolga lenne a csapatoknak.

Spawnok:
  • 16+ ctf_spawn_allied
  • 16+ ctf_spawn_axis
Entitások:
  • Szövetséges zászló
    • Jobb klikk -> misc -> prefab -> 'map_source/prefabs/MP/ctf_flag_allies.map'
  • Tengelyhatalmi zászló
    • Jobb klikk -> misc -> prefab -> 'map_source/prefabs/MP/ctf_flag_axis.map'
SD

A Search and Destroy játéktípus körökre van osztva. A pályán van két célpont. Az egyik csapatnak az egyik célpont megsemmisítése, míg a másiknak a megvédése a cél. Amelyik csapat eléri a neki kiszabott feladatot, az nyeri a kört.
A spawn pontokat mindkét csapatnál egy nagyobb kupacba tedd. Figyelj arra, hogy a támadó csapat távolabb legyen a célponttól, mint a védő.

Spawnok:
  • 16+ sd_spawn_attacker
  • 16+ sd_spawn_defender
Entitások:
  • Bombtrigger
    • Jobb klikk -> misc -> prefab -> 'map_source/prefabs/MP/sd_bombtrigger.map'
    • Megjegyzés: Olyan helyre tedd, ahol nem zavar a pálya szerkesztésében. Ez a játékban nem fog látszódni.
  • Célpont A
    • Jobb klikk -> misc -> prefab -> 'map_source/prefabs/MP/sd_bombzone_a_*.map'
  • Célpont B
    • Jobb klikk -> misc -> prefab -> 'map_source/prefabs/MP/sd_bombzone_b_*.map'
HQ

A Headquarters egy nagyszerű, csapatra épülő játékmód. A csapatoknak ki kell építeni a parancsnokságot, majd megvédeni azt. A másik csapatnak el kell foglalni. A parancsnokság bizonyos idő után megsemmisül, másik helyen kell kiépíteni. Amelyik csapat több pontot szerez, az nyer.
A játéktípus TDM spawn pontokat használ, neked csak a .gsc fájlba kell beleírnod a parancsnokságok koordinátáit. Ajánlott legalább 5 koordinátát meghatározni.

Spawnok:
  • 16+ tdm_spawn
GSC fájl:
A pályanév.gsc fájlodba másold bele az alábbi kódot.

if(getcvar("g_gametype") == "hq")
{
level.radio = [];
level.radio[0] = spawn("script_model", (x, y, z));
level.radio[0].angles = (x, y, z);
level.radio[1] = spawn("script_model", (x, y, z));
level.radio[1].angles = (x, y, z);
level.radio[2] = spawn("script_model", (x, y, z));
level.radio[2].angles = (x, y, z);
level.radio[3] = spawn("script_model", (x, y, z));
level.radio[3].angles = (x, y, z);
level.radio[4] = spawn("script_model", (x, y, z));
level.radio[4].angles = (x, y, z); }

Példa:
A parancsnokság helyének mehatározása koordinátákkal:
level.radio[0] = spawn("script_model", (10, 64, -24));

A parancsnokság irányának meghatározása (forgatás):
level.radio[0].angles = (0, 90, 0);
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]