FX készítése
1. Nyiss egy új szöveges állományt és másold bele az alábbi scriptet.
main()
{
precacheFX();
spawnFX();
}
precacheFX()
{
level._effect["fire"] = loadfx("fx/fire/halftrack_fire.efx");
}
spawnFX()
{
maps\mp\_fx::loopfx("fire", (0, 0, 0), 1);
}
2. Mentsd el a fájlt mp_pályádneve_fx.gsc néven. 3. A lenti sort írd hozzá az mp_pályádneve.gsc fájlhoz a 'maps\mp\_load::main();' sor alá.
maps\mp\mp_pályádneve_fx::main();
4. Frissítsd az IWD fájlod, és kész.
FX .GSC leírása
1. main() tartomány
main()
{
precacheFX();
spawnFX();
}
Megjegyzés: Egy tartományba is tömörítheted az összes effektet, de tanácsos legalább két részre bontani őket.
2. precacheFX() tartomány
precacheFX()
{
level._effect["fire"] = loadfx("fx/fire/halftrack_fire.efx");
}
- level._effect["fire"] – Az effektedet elnevezted 'fire'-nek. A későbbiekben erre a névre tudsz majd hivatkozni.
- loadfx("fx/fire/halftrack_fire.efx") – Hozzárendeled magát az FX-et.
3. spawnFX() tartomány
spawnFX()
{
maps\mp\_fx::loopfx("fire", (0, 0, 0), 1);
}
- maps\mp\_fx::loopfx("FX Neve", (FX Koordinátái), Ismétlődési sebesség másodpercben);
|