Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Worldspawn beállítások
Áttekintés

A worldspawn egy globális fény, amivel be tudod állítani a pályád megvilágítását. Kétféle eljárás létezik.
Miután megnyitod a pályát, nyisd meg az entityt (N) és írd be a megfelelő értékeket.
Másik lehetőség, hogy megnyitod a pályád szövegszerkesztővel, és a tetejére beírod az értékeket.
Az első megoldás egyszerűbb, a második gyorsabb. Worldspawn beállítások alapból nincsenek a pályádon, be tudod őket írni manuálisan, vagy bemásolhatod egy másik megnyitott pályáról.

Közvetlen fények

A közvetlen fény alapvetően bármi, amit közvetlenül ér napfény. Ez ott van, ahol a beállításokat normális fényükben látod.

Napfény
  • Sundirection # # #: A worldspawnt a tengelyeken kell mozgatni, nem úgy, mint a helyi fényeket. Az első szám az észak-déli tengely, a második a függőleges tengely, a harmadik tengely párhuzamos a megvilágítással, ezért nincs jelentősége.

    • 0 0 0         ---    a fény jobbról jön
    • 90 0 0       ---    a fény alulról jön
    • -90 0 0      ---    a fény felülről jön
    • 0 90 0       ---    a fény felülről jön
    • 0 180 0     ---     a fény jobbról jön
  • Sunlight #: A nap fényének a világosságát állíthatod be. Az 1 fölötti értékek világosak lesznek.
  • Suncolor # # #: Ez a 3 érték a nap színének beállítása. A Radiant 0-1 közötti tartományt használ, ami arányos az rgb színek 0-255-ig tartó tartományával. Válassz ki egy rgb színt, oszd el 255-el és megkapod a 0-1 közötti megfelelőjét.

Közvetett fények

A közvetett fény az, ami nincs közvetlen fényben. A tükröződés intenzitása 30%.

Árnyékok
  • Ambient #: Ez az összes fény, ami körülvesz. A sötétebb helyeken szokás használni. Ha túl magasra veszed az értéket, a pályád laposnak fog tűnni.
  • _color # # #: Az ambient színének értéke. Használd ugyan azt a módszert amit a suncolor beállításánál.
  • Diffusefraction #: Ez a közvetett fényforrás fényessége. Ha az érték 1, akkor a nap fénye nem látható.
  • Sundiffusecolor # # #: Ez a közvetett fény forrásának a színe.
  • Bouncefraction #: Ez a GI számítás intenzitása. A magasabb értékek jobban visszaverik a fényeket.

Multiplayer pályák

Singleplayer pályák
mp_breakout

sky texture: sky_breakout
worldspawn settings:

{
"northyaw" "90"
"_color" "1 .95 .95"
"ambient" "0.05"
"sundiffusecolor" "0.80 0.82 0.85"
"diffusefraction" "0.31"
"classname" "worldspawn"
"sundirection" "-137.8 305 0"
"suncolor" "0.9 0.95 1"
"sunlight" "1.5"
}

mp_brecourt

sky texture: sky_silotown
worldspawn settings:
{
"spawnflags" "8"
"diffusefraction" "0.35"
"sundiffusecolor" "0.909804 0.952941 1.000000"
"_color" "0.470588 0.560784 0.627451"
"sunlight" ".8"
"sundirection" "-40 44 0"
"suncolor" "1.000000 1.000000 1"
"ambient" "0.00"
"classname" "worldspawn"
"northyaw" "90"
}

mp_burgundy

sky texture: sky_rhinecrossing
worldspawn settings:
{
"sundiffusecolor" ".85 .9 1"
"diffusefraction" ".3"
"ambient" ".02"
"sundirection" "-45 210 0"
"suncolor" "1 .95 .85"
"sunlight" "1.5"
"classname" "worldspawn"
"_color" "0.000000 0.501961 1.000000"
}

mp_carentan

sky texture: sky_silotown
worldspawn settings:
{
"sundiffusecolor" ".85 .9 1"
"diffusefraction" ".56"
"ambient" ".0"
"sundirection" "-40 -138 0"
"suncolor" "1 .95 .85"
"classname" "worldspawn"
"_color" ".85 .9 1"
"sunlight" "1.8"
}

mp_dawnville (St Mere Eglise)

sky texture: sky_dawnville2
worldspawn settings:
{
"ambient" ".0"
"sundiffusecolor" ".85 .9 1"
"diffusefraction" ".6"
"sundirection" "-57 169 0"
"suncolor" ".9 .92 .85"
"sunlight" "1.2"
"classname" "worldspawn"
"_color" "0 0 0"
"northyaw" "90"
}

mp_decoy

sky texture: sky_decoy
worldspawn settings:
{
"sundiffusecolor" "0.15 0.21 .6"
"diffusefraction" "0.4"
"sundirection" "-60 245 0"
"_color" "0 0 0"
"ambient" ".0"
"suncolor" ".5 .52 .55"
"sunlight" ".47"
"northyaw" "180"
"classname" "worldspawn"
}

mp_downtown

sky texture: sky_cityhall
worldspawn settings:
{
"-contrastgain" ".4"
"_color" "1 .96 .98"
"ambient" ".0"
"sunlight" "1.15"
"sundirection" "-24 -127 0"
"sundiffusecolor" ".9 .9 .96"
"suncolor" "1 .96 .98"
"diffusefraction" ".40"
"classname" "worldspawn"
}

mp_farmhouse

sky texture: sky_beltot
worldspawn settings:
{
"diffusefraction" ".4"
"_color" "0.890196 0.733333 0.407843"
"ambient" "0"
"sundiffusecolor" ".58 .59 .71"
"sundirection" "-19 -70 0"
"suncolor" ".94 .62 .5"
"sunlight" "1.3"
"classname" "worldspawn"
}


mp_leningrad

sky texture: sky_moscow
worldspawn settings:
{
"ambient" ".0"
"_color" "1 .96 .98"
"sunlight" "1.15"
"sundirection" "-70 35 0"
"sundiffusecolor" ".9 .9 .96"
"suncolor" "1 .96 .98"
"diffusefraction" ".52"
"classname" "worldspawn"
}

mp_matmata

sky texture: sky_libyatown
worldspawn settings:
{
"model" "xmodel/dome_04"
"suncolor" "1.00 0.88 0.85"
"sundirection" "-20 315 0"
"sunlight" "1.45"
"sundiffusecolor" "1.00 0.86 0.89"
"_color" "1.00 0.781 0.275"
"diffusefraction" ".45"
"ambient" ".02"
"classname" "worldspawn"
}

mp_railyard

sky texture: sky_trainyard
worldspawn settings:
{
"classname" "worldspawn"
"sundirection" "-40 225 0"
"suncolor" "100 100 105"
"sunlight" "1.3"
"sundiffusecolor" "100 100 100"
"diffusefraction" ".65"
"ambient" ".1"
"_color" "100 100 105"
}

mp_toujane

sky texture: sky_toujane
worldspawn settings:
{
"diffusefraction" ".4"
"sundiffusecolor" "0.863 0.922 0.922"
"sundirection" "-45 135 0"
"suncolor" "0.98 0.882 0.745"
"sunlight" "1.3"
"classname" "worldspawn"
"ambient" ".02"
"_color" "0.813 0.804 0.706"
}

mp_trainstation
sky texture: test_sky
worldspawn settings:
{
"sundiffusecolor" ".85 .9 1"
"diffusefraction" ".3"
"ambient" ".02"
"sundirection" "-45 210 0"
"suncolor" "1 .95 .85"
"sunlight" "1.5"
"classname" "worldspawn"
"_color" ".85 .9 1"
}
88ridge

{
"suncolor" "1.000000 0.902 0.8274"
"sundirection" "-12.79 -8.3504 0"
"sunlight" "1.8"
"sundiffusecolor" ".5 .6 1"
"_color" ".5 .6 1"
"diffusefraction" "0.3"
"ambient" "0.015"
"classname" "worldspawn"
}

beltot

{
"diffusefraction" ".27"
"_color" "0.75 0.733333 0.407843"
"ambient" "0.05"
"sundiffusecolor" "0.588235 0.596078 0.713726"
"sundirection" "-35 110 0"
"suncolor" ".75 .55 .4"
"sunlight" "1.4"
"classname" "worldspawn"
}

bergstein

{
"diffusefraction" ".6"
"spawnflags" "0"
"sunlight" ".65"
"ambient" ".02"
"sundirection" "-80 355 0"
"sundiffusecolor" "100 100 100"
"suncolor" "100 100 105"
"classname" "worldspawn"
"origin" "0 0 0"
}

breakout

{
"northyaw" "90"
"_color" "1 .95 .95"
"ambient" "0.05"
"sundiffusecolor" "0.80 0.82 0.85"
"diffusefraction" "0.31"
"classname" "worldspawn"
"sundirection" "-137.8 305 0"
"suncolor" "0.9 0.95 1"
"sunlight" "1.5"
}

cityhall

{
"model" "xmodel/prop_barrel_silver_snow"
"-contrastgain" ".4"
"_color" "1 .96 .98"
"ambient" ".0"
"sunlight" "1.25"
"sundirection" "-31 -242 0"
"sundiffusecolor" ".9 .9 .96"
"suncolor" "1 .96 .98"
"diffusefraction" ".40"
"classname" "worldspawn"
}

crossroads

{
"diffusefraction" ".9"
"spawnflags" "0"
"sunlight" ".625"
"ambient" ".03"
"sundirection" "340 68 0"
"sundiffusecolor" "100 100 100"
"suncolor" "100 100 105"
"classname" "worldspawn"
}

decoytown

{
"script_dronelag" "1.7"
"sundiffusecolor" "0.15 0.21 .6"
"diffusefraction" "0.4"
"sundirection" "-60 245 0"
"_color" "0 0 0"
"ambient" ".0"
"suncolor" ".5 .52 .55"
"sunlight" ".47"
"northyaw" "-220"
"classname" "worldspawn"
}

decoytrenches

{
"sundiffusecolor" "0.15 0.21 .6"
"diffusefraction" "0.4"
"sundirection" "-60 245 0"
"_color" "0 0 0"
"ambient" ".0"
"suncolor" ".5 .52 .55"
"sunlight" ".47"
"classname" "worldspawn"
}

demolition

{
"script_noteworthy" "has_explosives"
"ambient" ".0"
"_color" "1 .96 .98"
"sunlight" "1.15"
"sundirection" "-70 0 0"
"sundiffusecolor" ".9 .9 .96"
"suncolor" "1 .98 .9"
"diffusefraction" ".65"
"classname" "worldspawn"
}

downtown_assault

{
"-contrastgain" ".4"
"_color" "1 .96 .98"
"ambient" ".0"
"sunlight" "1.15"
"sundirection" "-24 -127 0"
"sundiffusecolor" ".9 .9 .96"
"suncolor" "1 .96 .98"
"diffusefraction" ".40"
"classname" "worldspawn"
}


downtown_sniper

{
"classname" "worldspawn"
"_color" "1.000000 0.877953 0.740157"
"ambient" "0.2"
"sunlight" "1"
"sundirection" "-37 -27 0"
"sundiffusecolor" "0.86 0.86 0.95"
"suncolor" "1 1 1"
"diffusefraction" ".33"
}

duhoc_assault

{
"northyaw" "-45"
"sunlight" "1.1"
"sundirection" "-148 19.4 0"
"suncolor" ".8 .8 1"
"sundiffusecolor" "0.909804 0.952941 1.000000"
"diffusefraction" "0.4"
"_color" ".9 .9 1"
"ambient" ".02"
"classname" "worldspawn"
}

duhoc_defend

{
"spawnflags" "0"
"script_wait" "15"
"northyaw" "-45"
"sunlight" "1.15"
"sundirection" "-35 70 0"
"suncolor" "1 1 1"
"sundiffusecolor" "0.9 0.94 1"
"diffusefraction" "0.3"
"_color" "1 1 1"
"ambient" ".01"
"classname" "worldspawn"
}

elalamein

{
"northyaw" "80"
"suncolor" "1.000000 0.902 0.8274"
"sundirection" "-25 -8.3504 0"
"sunlight" "1.7"
"sundiffusecolor" ".5 .7 1"
"_color" ".7 .65 1"
"diffusefraction" "0.3"
"ambient" "0.15"
"classname" "worldspawn"
}

eldaba

{
"northyaw" "90"
"suncolor" "1.000000 0.99 0.95"
"sundirection" "-45 315 0"
"sunlight" "1.8"
"sundiffusecolor" ".5 .6 1"
"_color" ".5 .6 1"
"diffusefraction" "0.3"
"ambient" "0.015"
"classname" "worldspawn"
}

hill400_assault

{
"script_delay" "2"
"diffusefraction" ".5"
"sundiffusecolor" "0.247059 0.282353 0.349020"
"classname" "worldspawn"
"suncolor" "0.545098 0.596078 0.631373"
"sundirection" "-45 200 0"
"sunlight" "1"
}

hill400_defend

{
"diffusefraction" ".5"
"sundiffusecolor" "0.247059 0.282353 0.349020"
"classname" "worldspawn"
"suncolor" "0.545098 0.596078 0.631373"
"sundirection" "-45 200 0"
"sunlight" "1"
}

libya

{
"classname" "worldspawn"
"ambient" "0.015"
"diffusefraction" "0.3"
"_color" ".5 .6 1"
"sundiffusecolor" ".5 .6 1"
"sunlight" "2"
"sundirection" "-12.79 -8.3504 0"
"suncolor" "1.000000 0.902 0.8274"
}

matmana

{
"classname" "worldspawn"
"ambient" "0.02"
"diffusefraction" ".38"
"sundiffusecolor" "1.00 0.86 0.89"
"sunlight" ".85"
"sundirection" "-20 315 0"
"suncolor" "1.00 0.88 0.85"
}

moscow

{
"classname" "worldspawn"
"sundiffusecolor" "0.572549 0.600000 0.678431"
"diffusefraction" ".3"
"suncolor" "1 1 1"
"_color" "0.9 0.95 0.97"
"ambient" ".1"
"sundirection" "-36 -60 0"
"sunlight" "1.4"
"northyaw" "90"
}

newvillers

{
"northyaw" "90"
"_color" "0.5 0.5 .62 1"
"ambient" ".1"
"sundiffusecolor" ".55 .75 .8"
"diffusefraction" ".5"
"classname" "worldspawn"
"sundirection" "-145 205 0"
"suncolor" ".55 .75 .8"
"sunlight" ".8"
"bouncefraction" ".4"
}

rhine

{
"contrastGain" "0.15"
"script_wait" "5"
"diffusefraction" "0.25"
"_color" "0.90 0.90 1"
"sunlight" "1.6"
"sundirection" "-41 135 0"
"sundiffusecolor" "0.78 0.80 1"
"suncolor" "1 1 0.95"
"ambient" ".1"
"classname" "worldspawn"
}

silotown_assault

{
"spawnflags" "8"
"diffusefraction" "0.4"
"sundiffusecolor" "0.909804 0.952941 1.000000"
"_color" "0.470588 0.560784 0.627451"
"sunlight" "1"
"sundirection" "-41 212 0"
"suncolor" "1.000000 1.000000 1"
"ambient" ".03"
"classname" "worldspawn"
}

tankhunt

{
"-contrastgain" ".4"
"_color" "1 .96 .98"
"ambient" ".0"
"sunlight" "1.15"
"sundirection" "-42 -43 0"
"sundiffusecolor" ".9 .9 .96"
"suncolor" "1 .96 .98"
"diffusefraction" ".40"
"classname" "worldspawn"
}

toujane

{
"_color" "0.813 0.804 0.706"
"ambient" "0"
"classname" "worldspawn"
"sunlight" "1.3"
"suncolor" "0.98 0.882 0.745"
"sundirection" "-45 135 0"
"sundiffusecolor" "0.863 0.9 0.922"
"diffusefraction" "0.2"
}

toujane_ride

{
"bouncefraction" ".1"
"diffusefraction" "0.4"
"sundiffusecolor" "0.7 0.60 0.62"
"sundirection" "-9 140 0"
"suncolor" ".9 .7 .33"
"sunlight" "1.8"
"ambient" "0.03"
"_color" ".25 .5 .5"
"classname" "worldspawn"
}

trainyard

{
"_color" "1 .96 .98"
"ambient" ".0"
"sunlight" "1"
"sundirection" "-70 172 0"
"sundiffusecolor" ".9 .9 .96"
"suncolor" "1 1 1"
"diffusefraction" ".65"
"bouncefraction" ".55"
"classname" "worldspawn"
}
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]