Előkészülés
Menj a 'Call of Duty 2/main/' mappába. Nyisd meg WinRar-al az 'iw_13.iwd' fájlt. Az xmodel mappát másoljad ki a 'main' mappába.
Modell hozzáadása
- Kattints jobb egérgombbal a rácsozaton, hogy előhívd a menüt.
- Görgess a 'misc'-re, majd válaszd a 'model'-t.
- A felugró kis ablakba tallózd be a xmodel mappát. A mappán belül válassz egy modellt. Nyisd meg és már látni is fogod a pályádon.
- Nyomj 'N'-t az entity megnyitásához. Itt tudod szerkeszteni a modellt.
- Key: modelscale
Value: #
- A # helyére írj egy szám értéket, hogy megváltoztasd a modell méretét. 1 az alap méret.

Script modell hozzáadása
Annyi a különbség, hogy amikor jobb egérgombot kattintasz a rácsozaton, 'script -> model'-re mész rá.
Prefab hozzáadása
A prefab egy kicsi pálya, amit épületekhez és scriptekhez használnak. Amikor csinálsz egy prefabot és azt használod egy másik pályán, a változások érvényesülni fognak. Például csinálsz egy prefabot és azt használod 5 különböző pályán. Ha megváltoztatod a prefabot, akkor az mind az 5 pályán meg fog változni.
- Kattints jobb egérgombbal a rácsozaton, hogy előhívd a menüt.
- Görgess a 'misc'-re, majd válaszd a 'prefab'-t.
- A felugró ablakból válassz egy prefabot és nyisd meg.
A prefab egyik előnye, hogy egészben kijelölhető, ezáltal könnyen mozgatható. Ha szeretnéd szerkeszteni, nem kell külön megnyitni a prefab .map fájlját, elég ha jobb egérgombbal kattintasz a rácsozaton és 'Prefab -> Enter Prefab'. Ha nem szeretnél javítani többet a prefabon, akkor 'Prefab -> Leave Prefab'.
Prefab készítése
- Válaszd ki azokat az összetevőket, amelyeket bele szeretnéd tenni a prefabba.
- Menj a 'File -> Save selected' menüpontra és mentsd el a 'Call of Duty 2/map_source/prefabs/' mappába.
Megjegyzés: A prefab középpontja az XYZ tengely 0 0 0 pontjánál van. Nyisd meg a prefabod .map fájlját, jelöld ki az egészet az 'I' gomb megnyomásával és mozgasd középre. |
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|