Üdv mindenkinek. Ebben a tutrialban leírom nektek, hogyan készítsetek egyedi betöltőcsíkot és, hogyan alkalmazzátok a pályáitokon. Lássunk is hozzá.
1) Első lépés. Fogtok egy képszerkesztő programot,(pl:PhotoShop) 256X64 es méretben elkészítitek azt a betöltőcsíkot amit szeretnétek, majd elmentitek .dds formátumba. Ezt berakjátok a cod2/main/images mappába.
2)Második lépés Elindítjátok az Asset Manager-t. A legördülő részben rámentek a Material-ra, majd New entity és adtok neki egy nevet. Ez után a következő kép alapján töltsétek ki az adatokat.

3. Harmadik lépés. Mentsétek el valamilyen néven. Ekkor kaptok egy név.gdt kiterjesztésű fájlt.
4. Negyedik lépés Nyomjatok egy PC Convert->Current Asset Only-t vagy simán F10. Gyorsan lekonvertálja és a cod2/main/materials mappába készít neked egy fájlt.
5. Ötödik lépés. Elindítod a mapot amire szertnéd a betöltőcsíkot. Majd kilépsz a codból. Cod2/main mappából kimásolod az asztalra a hunkusage.dat fájlt. Megnyitod, megkeresed a saját pályád nevét, és azon kívül mindent kitörölsz. Végül elmented és berakod a pályád iwd-jébe.
Egy példa hunkusage.dat file tartalmára:
maps/mp/mp_bas_test.d3dbsp 70388192
6. Hatodik lépés
Összerakod az iwd-t így: images(mappa) tartalma--betoltocsik.dds --betoltocsik.gdt materials(mappa) tartalma--betoltocsik maps/mp(mappa) tartalma--Pálya.d3dbps --Pálya.gsc hunkusage.dat
Elindítjátok a pályátokat és már meg is jelenik az egyedi betöltő csíkotok. Ha mindent jól csináltatok akkor ilyesmit kell, hogy kapjatok: Link a videóhozTovábbi jó mappolást.
2011.01.11 21:01:51 Totalconversion.hu Krisz
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|