Bevezető
A pályák játékterének lezárásához számtalan lehetőség létezik. Körbevehetjük sziklákkal, tengerrel, falakkal, épületekkel vagy bokrokkal. Azonban nyílt terepű pályáknál egyik sem ajánlott teljes körű használatra. Ekkor célszerű bevetni az aknamezőt, amely nagyon ötletesen és hatákonyan gátolja meg a játékosokat a nem kívánt területek megtekintésétől.
Az aknamező elkészítése
Lényegében egy nagyon egyszerű feladatnak állunk elébe. Első lépésként húzz egy brusht oda, ahova az aknamezőt szeretnéd, majd 'Jobb klikk -> trigger -> multiple'. Ezt követően a brush trigger textúrát kap, valamint narancssárga körvonala lesz a 2D-s ablakban. Hagyd kijelölve, majd hozd be az entity ablakot ('N'), és add hozzá az alábbi értékeket:
Key: targetname Value: minefield

A pályát elmentheted, a radiantot bezárhatod.
A dolog scriptes részét annyival megkönnyítették nekünk a fejlesztők, hogy magát az aknamező scriptjét már beleírták a játékba, így ezzel különösebben nem kell foglalkozni. Azonban ezt a scriptet be kell tölteni a pályádra. A lenti sort írd hozzá pályád .gsc fájljába. Ha már bele van írva, semmi gond, kész vagy.
Singleplayer pálya esetében:
PÁLYA LETÖLTÉSE INNEN! |
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|