Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Radiant kulcsok

Scriptelés egy percben: Egyedi kulcs létrehozása az Entityben


(PDF: http://dl.dropbox.com/u/4410106/coduo/scripteles_egypercben/radiant_kulcs/egyedi_radiant_kulcs.pdf)
Miért jó ez?
Gondolom készítettél már komplexebb, objektumokat CODban (ha még nem, akkor majd fogsz ). Lényeg ilyenkor célszerű a könnyű kezelhetőség és átláthatóság érdekében az egyedi kulcsok létrehozása az entityben!

Létre kell hozni egy egyedi kulcsot:
•    Nyissuk meg a Radiant mappát, másoljuk ki belőle a pakuo01.pk3\radiant\gmi_keys.txt fájlt nyissuk meg!
•    Láthatjuk, hogy szabályos struktúrája van, itt tudunk egyedi entityben megadható kulcsokat megadni!
•    (Ez azért fontos, mert ha ezt a műveltet kihagyjuk rossz lesz az inicializálás, mert az egyedi kulcsokra undefined értéket kapunk vissza!)
•    Most az UO könyvtárba készítsük egy radiant mappát, abba tegyünk bele pl: sajat_keys.txt készítsük el a fájl, olyan névvel, amivel akarjuk!
•    A másik, amire figyelni kell, hogy egy-egy változót NEM szabad csak arra használni, hogy eltároljon egy sztringet és kiírassuk (ennek a hátterét sajnos nem tudom, de a fejlesztők kommentekben erőteljesen kiemelik a dolgot… tehát arra ne csak erre használjuk: iprintlnbold(mg42.bigyo);

Gmi_keys:
// syntax:
// float floatVar
// int intVar
// string stringVar

// Note: In order to use the float/int/string, it must be used/referenced in the script
// before it's even acknowledged by the code. And prints do NOT work, if that's all that
// the variable is doing in the script. ie, println(mg42.blah).


Láthatjuk, először jönnek a float, majd int majd a string típusú változók! (Mellé ne felejtsük kifejteni megjegyzésben, hogy miért van ott, hogy akinek a mod a kezébe kerül, annak ne kelljen keresgetnie!)

Felmerülhet a kérdés mire jó ez az egész: próbáljuk ki hogy az adott objektumhoz (pl: script_origin) Radinatban beírjuk entitybe: enkulcsom->1 értéket anélkül, hogy az előzőt eljátszottuk volna!
Egy hasonló kódot lefuttatva:

potencial_objects = getentarray("script_origin","classname");
for(i=0;i< potencial_objects.size;i++){
if(isdefined(potencial_objects[i].enkulcsom)){
iprintlnbold("Talalptam egyet!");
}
}


Láthatjuk, hogy az if-es feltétel a kulcsok nélkül nem fog soha teljesülni, tehát erre az egészre azért volt szükség, hogy ne undefined értéket kapjunk vissza!
Mehet a radiant könyvtár pk3-ba!

Ha megnézünk gyári kódokat ott is alkalmazzák ezt a módszert!

Szendvics
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]