7. Notify, endon és waittill - randallra vár a szinezése |
Notify, endon és waittill olyan függvények, amikkel könyebben tudjuk irányítani a scriptjeinket.
•Notify - az "értesítő" ezzel a parancsal adhatunk értesítést, egy utasítás elvégzéséről •Endon - ha megkapja az értesítést akkor befejezi a script futását •Waittill - várakozik az értesítő érkezéséig Értesítést nem csak a Notify parancsal adhatunk, a triggerek ha aktiválódnak értesítést küldenek.
Példák:
elsőnek nézzük meg amikor csak egy triggerre várakozunk(pl. hogy a játékos megnyomja ott a használ gombot).
main() { trig = getent("trigger_nev", "targetname"); trig waittill("trigger_nev"); // a script csak akkor fejeződik be ha akitválódott a trigger }
Most jön a kicsit összetettebb, amikor a notify-t, az endon-t és a waittill-t használjuk.
main() { thread ertesito(); thread varakozo(); thread befejezo(); }
ertesito() { wait 10; // várakozik 10 mp-t level notify("ertesitek"); // a level ertesitek-be értesítést küld }
varakozo() { level waittill("ertesitek"); // várakozik arra, hogy a level ertesitek-be megérkezzen az értesítés iprintln("megjött az értesítés"); }
befejezo() { level endon("ertesitek"); // befejezi ennek a függvények a futását, ha megjön az értesítés while(1) //végtelen ciklust indít { iprintln("végtelenig futni fogok?"); //nem, mert az indulást követően 10 mp-el megjön atz értesítés és akkor befejeződik a függvény futása wait 1; // várakozik 1 mp-t } }
Forrás: http://www.modsonwiki.com/ Fordította, átírta: Ksisu - TotalConversion.hu
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|